Detox dag 2

Ja och då undrar ni ju genast vart jag har skrivit om detox dag 1. Men se det har jag inte gjort ser ni!

Iallafall, så började jag och Annica vår 5 dagars detox igår. Den består av ett glas te med ingerfära morgon och kväll och under dagen dricks det bara vatten och olika juicer. Och sojamjölk för protein och kalcium.

Igår gick det förvånansvärt bra, men idag asså... IDAG!!! Tillochmed lammet på jobbet luktade gott! Jag har ju verkligen inte världens bästa jobb när man fastar i 5 dagar... Göra pita till kunder i 3 timmar... Se alla underbara salladskombinationer och sedan en massa kött på det! Ååååh denna tortyr... Men på tisdag är det jag som får äta igen! Men det blir fortfarande mycket fastande efter det. Sallader och frukt fram tills vår sista dag i Auckland då det ska ätas middag med familjen som ett litet "vi ses sen!".

Jag vet inte riktigt vad denna detox kommer göra, men förhoppningsvis kommer sötsuget försvinna lite! Chris tycker jag äter ganska mycket choklad, och det är nog sant hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0