Detox dag 3

Var ju egentligen igår, men skriver om det idag! Igår gick det faktiskt väldigt bra. Kände ingen större hunger, men påväg till Waiheke Island satt jag bredvid en familj som åt Burger King och på vägen hem frågade en man om jag ville ha en kaka. Jag tackade artigt nej och återgick till min bok. Sedan när vi nästan var i hamn förklarade han att det är en sed från Indien att alltid erbjuda sin granne den mat man har och att det ses som oartigt att inte ta emot... AOCH!!! Men jag förklarade så fint att jag inte äter kakor och han godtog min förklaring till varför jag tackat nej. Stackarn hade väl tryckt ner kakorna i halsen på mig om jag förklarat att jag detoxar och ingen mat passerar min strupe på 5 dar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0