This is it

Kom precis hem från bion med tjejerna! Vi såg Michael Jacksons - This is It. Vissa dissar den eftersom de anser att den inte speglar sanningen, men vad vet dom om det? Har de träffat honom personligen? Hur mycket av alla historier i media är egentligen 100% sanna? Blir så trött på sånt ibland...

Iallafall! Jag älskade filmen! Hade han varit bland oss hade konserten i London varit något enastående fantastisk! Han musik är verkligen underbar! Så många bra låtar som har så många fina budskap! Och de hade tillochmed slängt in en späckhuggare i en av låtarna och då fällde Karlsson en tår... OK, det var en flod som kom!

Får ni chansen tycker jag absolut ni ska se den! Visst, det är inte direkt en film, utan mer en dokumentär, men herre je va bra den va!

Imorn är det jag som går och köper lite ny musik minsann!

Kommentarer
Postat av: Bergwall

Ska ta o se mig den rullen du...

Jag övar för fullt nu inför din "Welcome home show" d ska bli nåt spektakulärt!! :) Puss i lass, mina dancemoves e kass...

2009-10-28 @ 16:06:27
URL: http://jayworld.blogg.se/
Postat av: Helena

Oooh den vill jag oxå se!! I do agree, hans musik är underbar! Kan inte rimma lika bra som jessi-jess, men ahmm.... ha det så gott och ät inte kött som e rått!;)

2009-10-28 @ 22:49:53
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0