Bye bye Lisa, bye bye

I lördags hade vi hej då fest för underbara Lisa som åkte vidare till Australien innan hon åker hem till Canada. Vi hade en sjudundrans fest på hostelet innan vi sedan vandrade ut i den Auckländska natten. Jag och M hade lovat varandra telefonförbud för vi vet båda hur vi blir in på småtimmarna. Då ska det ringas överallt till alla man känner! Så det blev ingen med det. När jag sedan dagen efter kollar min mobil och ser att jag inte har ett enda missat samtal eller sms kände jag mig bra oönskad..!

 


  
 


Kommentarer
Postat av: Ingvarsdotter

Alskling, din telefon var tyst av flera anledningar. JAG hade minsann ringt ihjal mig till dig om det inte varit sa att jag var dig hela kvallen. Fy tusan vilken natt, Karlsson! du och jag liksom. Haha!

2009-09-04 @ 22:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0