Senast sedda

Då har jag varit i biotagen igen! I tisdags var jag och Cathrin, en arbetskollega till M & A, och såg The Ugly Truth. Den va la helt ok, men ganska förutsägbar. Har nog blivit ganska anit kärlekskomedier den senaste tiden! Vad kan det bero på tro? Iallafall, det var ändå en bra film, men lite väl seg vissa stunder.



Igår däremot såg jag och Ingvarsdotter den bästa filmen på hur länge som helst! Orphan var det som stod på schemat och oj vilken film det var! Den var verkligen i klass med Handen som gungar vaggan som är en riktig klassiker när jag växte upp. Filmen hade allt! Eller ja.. Kanske inte så mycket romantik förutom lite löve i köket, men spänning hade den rakt igenom! Och en annorlunda twist i slutet. Jag vill se den igen! Och igen! OCH IGEN! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0