En vecka i maj

Då kommer M och hälsar på från öarna i väst! Han landar den 6 maj och kommer få en helsvensk upplevelse på kvällen med IFK - AIK match! Sedan går vi tillbaka till Göteborgs vandrarhem där vi kommer spendera 2 nätter. Han vill se GBG och då får jag väl visa honom det! =) Anna, Helena, någon som har lust att vara guide för en dag? Jag vet ju hur det blir om jag visar honom runt... "Här är Nordstan, bra för shopping. Här är Kompassen och Arkaden, också bra för shopping. Och slutligen AVENYN också bra för öh ja SHOPPING." Har Paddan engelska turer? Karln kan ju inte så mycket svenska än. Men det ska det bli ändring på! =) Är Liseberg öppet? Universeum får bli ett måste. Där har jag inte vart själv än! Fast det kanske är roligare att gå dit med syskonbarnen?

Har ni tips om vad som ska visas i GBG så skriv!

Kommentarer
Postat av: A

Såklart att jag ska ge er en ofärglömmlig upplevelse här i Götet! Ska bli kul att ni kommer hem igen! Tjjoo hooo!

2010-04-15 @ 15:46:17
URL: http://annaliljegren.blogg.se/
Postat av: Miss H

Jag hade hemskt gärna agerat guide på hemmaplan, men jag kommer va i Greklnad då å guida turister i hawaii-shorts;) Fast aa finns ju massa grejer å visa honom! Om det e fint väder så åk till Ramberget med lite fika, där e det utsikt över hela Götet. Very nice;)

Puss

2010-04-17 @ 10:36:55
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0