Ja mådde ja leva!

I helgen var jag alltså ute och kajakade i Abel Tasman National Park tillsammans med Jacquie och Kyle som kom och mötte upp oss på lördagen. Vi levde som robinsondeltagare första kvällen och drottningar andra! Anledningen till detta var att på torsdag eftermiddag kom jag och Kyle överrens om att vi inte behövde handla någon mat förrän fredag morgon eftersom vi ändå hade några timmar att döda i Motueka innan vi skulle åka iväg. Sagt och gjort handlade jag bara vuxendricka på torsdagen och väntade alltså med att handla mat. Chris påminde mig sedan glatt under natten att affärerna faktiskt är stängda på fredagen eftersom det är långfredag. VÄLDIGT dumt tyckte jag och ännu mera dumt eftersom min kyl inte var överfull med mat direkt! Jag fick packat ihop lite pasta, chai latte på påse och musli i en påse och när vi kom till Kyle var det jag som skrev en handlingslista till honom så han fick handla mat till oss på lördagen innan han kom ut till oss.

Överlag har jag haft en underbar födelsedagshelg och hade det bara vart lite varmare första natten hade det varit perfekt! =) Vaknade upp mitt i natten av att jag skakade av kyla plus att mina armar värkte så mycket att jag nästan funderade på att kapa av dom.


Team Caneden (Canada och Sweden)


På en strand i Abel Tasman


Solnedgång i Anchorage


Mosquito Bay

Min dator är väldans seeeg så mer bilder blir det inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0