Mitt liv som 24 so far

Ja nu har jag varit 24 i 10 dagar och jag måste väl säga att det inte är så mycket skillnad på 23. Sedan kajakturen har jag gjort följande

- Jobbat
2 kvällar på Rutherford och 3 kvällar på Shooters

- Gråtit
Över IFKs spel... Men vi kommer igen! 2007 låg vi sjua innan vi tog oss i kragen och vann hela skiten!

- Shoppat
1 par stövlar, nya jeans och en tisha med Johnny Depp! Mycket behövligt...

- Ätit
Igår var jag, Eva och Gabi och åt på restaurangen vi jobbar i och vi blev verkligen bortskämda!!! Gratis drinkar och gratis efterrätt plus alldeles för stora portioner mat! Mumma!!!

- Sett på filmer
The Time Travelers Wife
(sådär...), Ray (helt ok) The Holy Grail (Underbar som vanligt!), The Meaning of Life (What is the meaning liksom?), The House Bunny (hahahaha), 30 Days of Night (Läskig på ett bra sätt), Ratatouille (underbar), Once Were Warriors (Skitbra Nya Zeeländsk film), Kill Bill 2 (fick äntligen sett slutet, men måste säga att ettan är såååå mycket bättre), The History Boys (en film full av engelska killar, ME LIKE!)

Haha det låter ju verkligen som att jag inte har något liv när jag sett så många filmer på 10 dagar... men jag lovar! Jag har allt tid för vänner med!

- Badat i jacuzzi
Gjordes det igår kväll hemma hos Gabi. Hur mysigt som helst!

- Städat
Dammsög huset i förrgår och idag blir det nog badrummet som ska tas tag i.

Ja som ni läser har jag kanske inte ett allt så spännande liv som 24, men förhoppningsvis blir det bättre snart! Imorn ska det bokas biljetter till IFK-AIK den 6 maj. Då jäklar änglar är det jag som skriker halsen av mig av glädje när ni nätar! Förhoppningsvis skriker Mike av glädje med. Hjälp han ska få se mitt rätta sportsliga jag... FANATIKER! Visst vi har la sett några matcher rugby ihop på tv, men det är ju inte ALLS samma som fotboll! Aja det blir nog bra dethär!

14 dagar kvar tills jag lämnar Aotearoa. Jag känner mig väldigt tom just nu... Vill inte lämna landet, men samtidigt vill jag ju såklart hem och träffa alla. Helst hade det varit för att åka på semester och sedan komma tillbaka. Men vem vet? Kanske blir det en lång semester och sedan komma tillbaka till Nya Zeeland.

Klart slut varulvstjut

Kommentarer
Postat av: annica hammarstrom

vi ska bara pa semester alsking!

2010-04-13 @ 14:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0