Moder Natur

Hon är inte en glad varelse för tillfället! Vulkanaska som ödelägger Norra Europa och som lamslår en jättemassa människor. Mina tankar går ut till alla kulturturismare som är påväg hem till Sverige, men som inte kommit längre än till Hong Kong. Själv har jag 8 dagar kvar i landet, men tänk om jag inte kan åka? Vad händer med mitt visum? Boka om får jag göra gratis (det tackar jag för) och boende i Auckland går väl alltid att fixa. Tyvärr vill jag inte vara fast i jafaland även om mina två favvotjejer är där. Jag vill vara fast i England om det nu ska va så.

På tal om katastrofer, vad är det som händer i Kungshamn egentligen? Mord och dödsfall på löpande band. Vet inte om jag vågar mig hem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0