Ok, dålig uppdatering, jag vet...

Men Anna, du behöver inte känna att du måste ge mig en käftsmäll på din träning för det ;)

Mitt liv har väl inte varit så värst intressant det senaste förutom att jag nästan blev påkörd av en taxibil som hade bestämt sig för att köra mot rött ljus. Han måste haft väldigt bråttom för han var nära på att köra in i en buss också. Idioti! Tack o lov hade jag Kyle bredvid mig som stadigt tog tag i min arm och stoppade mig i tid. Det är läskigt egentligen hur mycket man litar på den gröna gubben som indikerar att det är ok att korsa gatan. Jag pladdrade glatt iväg och hade inte en tanke på att det finns idioter som speedar när det slår över till rött med åtanke att kanske få köra över någon. Jag tackade Kyle som glatt sa att han inte vill se mig på sjukhusbädden, men då informerade jag honom snabbt om att hade jag blivit påkörd hade chansen varit ganska stor att jag hade fått stanna i landet lite längre än planerat och hans hjärna började med en gång gå på högvarv. Att få mig överkörd och hamna i sjukhusbädden var kanske inte en så dum idé ändå. Så länge jag inte bryter armarna eller hamnar i koma kan jag ju faktiskt jobba från sjukhussängen sa han! Jag gick inte riktigt med på den idéen och han erkände själv att det kanske var lite långsökt.

Han börjar få lite panik över att jag ska åka hem tror jag.

Kika in på http://www.facebook.com/Barekiwi för att se hur målningen av bilen blev!!! Hur grymt som helst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0