Sista kvällen på Shooters...

Igår var det med tunga steg jag gick till Shooters för att jobba min sista kväll. Eller ja, gick o gick, C körde mig haha... Det var ju så kallt ute! O jag har ingen jacka, för den är uppe i Auckland med ingvarsdotterskan i tryggt förvar! Hoppas jag?

Det var en helt vanlig lördagskväll förutom att jag fick en låt spelad för mig plus en massa choklad och ett jättemysigt kort som alla hade signerat! =)

Dj Soni spelade min favvolåt Transform ya av Chris Brown. Då skakades det rumpa bakom baren må jag säga!


La familia! (Delar av den)

    


Choklad och kort!
Och jag citerar "Can't wait for you to come home again (you better come back!)"

Det har verkligen varit  2 otroligt roliga månader att jobba där och vi har verkligen blivit som en familj som alltid ser efter och tar hand om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0