So much to do, so little time!

Det slog mig riktigt idag... Jag har bara 12 dagar kvar i landet!!! Vad ska packas? Vad ska slängas? Har jag alla biljetter? Så då tänkte jag för att stilla min panik lite så skriver jag en to do lista á la Johanna!

* upp för Center of New Zealand med Eva eftersom hon efter 8 månader i Nelson fortfarande inte har varit uppe på toppen än.

* Sno en bil för en dag och åka ut till Wharariki Beach i Golden Bay.

* Hämta Annicas väska hos Jaquie... :P

* Köpa en kabinväska och göra livet mycket lättare. Har spanat in en modell som passar mig perfekt utseendemässigt! Barnväska med piratmönster =) Tyvärr är den väl inte så praktiskt eftersom den inte är så stor...

* Slänga/skänka bort lite kläder och kanske ett par skor

* Skriva ut min biljett från London till GBG

* Äta på Miyazu med tjejerna

* Åka upp till Auckland och hänga med världens bästa Strumpa och Ingvarsdotterska

* Avsluta mitt bankkonto (som för övrigt verkar hur krångligt som helst eftersom jag kommer vara i Sverige när sista lönen kommer in...)

* Ansöka om återbäring av skatt (eller vad det nu heter)

Är säkert en massa mer som ska göras, men kommer inte på det nu!

Kommentarer
Postat av: strumpan

haha haha jag älskar dig, min väska ska hitta hem till auckland :)

2010-04-18 @ 02:18:13
Postat av: jllicious & Llicious

tjutju!

checka SVERIGES SNYGGASTE blogg darling's; JLlicious.blogg.se

(nyt låt i bloggen när J'licious SJUNGER - HERO)

2010-04-18 @ 02:43:07
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0