19 dagar kvar i Svea rike

Sedan flyttar jag över till kärleken i England! Har aldrig längtat så mycket i hela mitt liv! Visst, det ska bli tråkigt att lämna alla nära och kära igen, men ack va skönt det ska bli att få vara med Mike hela tiden på obestämd tid nu! Inte nåt mer "Ja men då har vi 2 veckor, 3 dagar eller bara några timmar kvar tills vi säger hejdå igen då...". Har tröttnat rejält på det nu. Rejält...

Sommaren i Sverige har väl varit helt ok. Jobbat ganska mycket i början som sedan inte blev så mycket som jag tänkt, och nu i slutet har jag jobbat 19 dagar av 24. Alltså en väldigt ojämn jobbsommar! Men det är det värt ändå när pengarna kommer in på kontot! =)

Har varit ute 1 gång i Kungshamn och ingen på Smögen, vilket måste vara ett nytt bottenrekord för mig, men jag misströstar inte det minsta faktiskt. På ett sätt saknar jag alla galna partykvällar med tjejerna, men samtidigt tror jag inte det hade blivit lika skoj i sommar. Dumt att förstöra ett fint minne?

Önskar jag hade fler bilder att lägga upp på bloggen, men kameran har mest legat i sitt fodral på bordet i sommar... Kanske ska jag ta med den till Calmars ikväll när jag jobbar? Nee... Den får ligga kvar ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0