7 dagar kvar

O jag ska väl kanske ta o bli lite bättre på att blogga! Fast jag har tänkt ganska mycket på det där med att göra och inte göra alltså... När jag väl skriver att jag ska bli bättre på att blogga blir jag inte det, så om jag skriver att jag ska lägga ner det helt kanske jag blir bättre? Den metoden funkar iallafall på min systerdotter H. Här om dagen när vi var på Liseberg och skulle åka Sagoslottet blev hon plötsligt kissig. Vi var kanske 3 personen från att vara längst fram i kön. Jag fick ett mindre bryt inombords och värre var det med A som absolut inte ville gå ur kön för att lillasyster måste kissa. Så jag sa snällt att om hon absolut måste kissa får hon göra det i byxan, annars kan vi inte åka karusell, och svaret blev då genast "Jag behöver inte kissa". Jag kommer bli en grym morsa...

Back on track, om en vecka flyttar jag över till öarna i väst och min fina M. Frågan är bara vilken väska jag ska ta med? Ska jag ta med ryggsäcken eller ska ja ta en vanlig resväska? Hmm... Får försöka lösa det i eftermiddag.

Nu kokar mina makaroner! Food time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0