Me lajki!

Så här i skolstartstider, även om jag inte längre pluggar, så blir jag så extremt sugen på att köpa nya skrivblock och almanackor! Tyvärr har inte 2011 års kalendrar kommit i butik i Sverige än, men kanske har jag turen med mig i England. Liverpool har ju trots allt redan släppt schemat för nästa års matcher i ligan och det måste skrivas ner.

Jag har hittat en favorit på WHSmiths hemsida

En allt i allo bok liksom!

Idag har jag varit ledig, men inte gjort många knop. Har fyllt i lite papper som ska skickas till NZ o tänkt tanken på att ta ner ryggsäcken och börja packa inför flytten till UK, men inte tagit mig upp för stegen till vinden. Hade grym lust att springa i spåret idag för vädret har varit fantastiskt, men jag slängde mina löpskor efter midnattsloppet i helgen. De var ganska slitna... Så det blev inget med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0