The Libertines

Jag är så sjuuuuuukt avundsjuk på min karl nu... Igår när vi pratade på telefon skulle han precis gå ner till puben för att kolla på Englands landskamp och då skrek jag nästan av avund att varför finns det inga bra pubar i sverige??!! Vad är mysigare än att samlas på puben, dricka bärs o skälla på domaren över felaktiga (som oftast är rätt ändå) beslut? Visst, det sker väl allt som oftast om Sverige spelar EM eller VM, men alla matcher emellan då? Samlas folk hemma hos varandra o kollar, eller är fotbollskulturen inte så stor i Sverige som jag trodde?

Skäl nummer 2 till att vara avundsjuk på min pojkvän är att han den 28 augusti ska till Reading och se The Libertines live!!!

Är det bra för själen att vara såhär avundsjuk??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0