Primark har oppnat i stan!!!

Jag har ju helt glomt bort att beratta att varldens basta affar har oppnat i stan! Primark hade oppningsdag forra tisdagen, och jag och Mike gick dit DIREKT efter jobbet mitt! Jag har vantat sa lange pa att den ska oppna!
For er som inte har koll pa Primark, sa ar det en billigare affar an H&M. Priserna ar lagre, men kvaliten ar ungefar densamma.

Jag fick med mig en pennkjol, ett par jeans, ett par pyjamasbyxor, tva par vantar, sju par sockar, tva par tights, ett par leggins, tva pannband, ett par tofflor... eh ja det var nog det. For ynka 340 kronor!!! Je ligart!

Vi var dar idag igen for M behovde byxor och skor till, forhoppningsvis, nya jobbet! Jag stannade till vid skoavdelningen som jag missat forra gangen, och blev kar i fyra par. Jag har inte direkt nagra finskor med mig fran Sverige, sa det blir nog till att onska sig ett par i julklapp av karln.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0