Snabbuppdatering!

Eftersom jag glömt både kamera och sladd idag blir det inget vidare roligt inlägg idag, men inte ska ni väl behöva gå läslösa för det!

Jag och M hade en fantastiskt bra jul med en massa god mat, grymma julklappar och en hel del skratt. Vi beslöt bland annat att en tradition på juldagen är att kolla pa The Grinch. Eftersom Sverige är det enda landet som visar Kalle på julafton gick vi lottlösa iår, och troligen många år framöver. En julfilm ska defenitivt ses varje år. Så det blir The Grinch med barnen i framtiden och senare på kvällen när ungarna gått och lagt sig blir det Jul a la Family Guy. Jag gillar att skapa mina egna traditioner!

Vi firade själva på juldagen, och idag kom hans föräldrar ner på besök över dagen. Det betydde mera julklappar och gratis lunch! Man tackar! Sedan blir det svenskt julfirande om en vecka! Skinka, lutfisk och saltlånga ja tack!

Imorn blir det julklappsshopping innan jobbet. Vet precis vad jag ska köpa så det blir ingen lång sväng på stan. På tal om julklappar så kom Ms sista julklapp på posten idag... Känns ju sadär att ge den till honom nu, men bättre sent än aldrig I suppose!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0