Svengelskt julbord 2010

Idag åkte jag och M till Asda för att handla julemat. Planen var att vi skulle handla kalkon som M sedan skulle laga till på lördag morgon, men när vi fick se storleken (och priset) så nöjde vi oss med en fin stek istället haha... Varför komplicera saker och ting liksom? Sedan blev det en massa annat tilltugg så som lax, korvar, yorkshire pudding, choklad och (hör och häpna!!!) SCANS KÖTTBULLAR!!! Jag blev överlycklig när jag fick se dom och skulle absolut ha dom! Varför blir allt svenskt så mycket bättre när man är utomlands? Jag påpekar verkligen allt som är svenskt för M. Tror han har tröttnat lite faktiskt...

Detdär med traditionellt engelskt julbord blir det inte iår, och nästa år blir det kanadensiskt. Så kanske 2012? Fast innan dess vill jag egentligen ha svenskt julbord, så det får bli engelskt 2013.

Hur och vart ska ni fira jul iår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0