Every Hearts Day

Japp, det är en direkt översättning från svenska till engelska a là Karlsson.

Årets Alla Hjärtans Dag har varit en ganska skön dag för mig. Vaknade kl 15 efter att ha fått sova i 10 timmar efter att ha kommit hem alldeles för sent från jobbet igår natt plus att jag inte kunde somna så det blev ett avsnitt av desperata hemmafruar också. Sedan bar det av till jobbet på Rutherford för att jobba till kl 23 och nu är jag tillbaka i sängen och kollar på DH. Nu när Mike har åkt tillbaka till England kan jag catcha upp på serien! Plöjer igenom säsong 3 nu och på tisdag är det säsong 4 som gäller.

Imorn blir det flytt för tredje gången men förhoppningsvis sista innan jag åker hem till Svea i april. Känner att det är dags att stabilisera sig lite och inte behöva byta boende varannan vecka! Trött på min ryggsäck nu.

På tal om Alla Hjärtans Dag. Vad har ni haft för er? Varför firar man bara sin partner? Varför uppvaktar man inte sina vänner också? Varför förväntas man uppvakta någon just den dagen? Jag och Rachel pratade om denna kärlekens dag idag på jobbet och kom fram till det att vi hellre blir uppvaktade spontant under hela året än bara under 1 dag.

Jag hade förväntat mig ett frieri i restaurangen idag av något av paren som satt där, men icke sa nicke!

Så på denna dag vill jag uppvakta alla mina nära och kära! Tyvärr har jag inte bilder på alla, men ni vet mycket väl vilka ni är! =)

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0