Jag har världens sötaste karl!

I morses ringde jag ett samtal till England som efter 7 minuter (ja Mikaela det var exakt 7 minuter) bröts eftersom jag inte hade mer pengar på telefonen. Givetvis bröts det mitt i samtalet och det hanns inte säga hejdå. MEN en minut eller två senare får jag följande sms

"I didn't get to say i love you so here it is i love you so much and can't wait to see you"

Det är ju så sött att jag avlider! Fast det är ju onödigt för då får jag ju inte se honom igen...

Mamma o pappa, vässa engelskan för i maj kommer han och hälsar på!


Kommentarer
Postat av: Ingvarsdotter

7 minuter ja, det later det! Ah, SotMike!Vi gillar'n! (battre an en viss annan engelsman som inte kan ga i hogklackat. ;) AAAH, den dreadsmannen stod det nog Ingvarsdotter pa, jag tar'n!Pa mandag ses vi, baby!!!!Langtar toookigt mkt, o strumpan viskade om nan tatuerare som holl pa att lara upp sig? Ooooh lala, jag offrar garna min kropp!

2010-03-02 @ 04:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0