När grabbarna sover...

Då gör Hammarström/Karlsson krabbelurer och kollar på Hipp Hipp och skrattar jättehögt! Grannarna blev säkert väckta också, men vad bryr vi oss om det? Just det... inte ett ****.



Det var alltså igår vid elva tiden då jag kom hem efter ett arbetspass i restaurangen som vi hade planerat dubbeldejt, men efter att våra karlar hade bagnat då tröttheten stod för dörren blev det bara jag och strumpan som hade dejt mitt i natten. Jag gillar våra mitt i natten dejter! Det blir så spontant och härligt. Här om dagen ramlade jag in i B01 efter att ha jobbat mitt första pass på Rutherford Hotel, öppnade en ljummen, men ack så god, öl och bara snackade en massa dynga om min nya chef. Är jag petnoga så är han 1000 gånger värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0