Mirakel var det ja...

Skrev har om dagen att jag hoppades pa mirakel pengamassigt, men hahahahahaha vilken ironi det blev pa det! Istallet for att hoppas pa att tjana en hacka pa Rutherford blev det istallet NADA skift nasta vecka! Jag visste val innan att min chef inte tycker om mig for att jag star pa mig och har en asikt, men inte visste jag att det var sa illa! Till och med tva killar som borjade langt efter mig har fatt 4 resp 5 dagar nasta vecka! Skyller han pa att vi gar in i en lugn period kan han ta dom orden och kora upp dom nanstans dar solen inte lyser...

Sa planerna om Dunedin och soderover kan jag ju slopa! Jag ska ha en snack med honom pa torsdag och fraga vad fasen det ar som pagar! Blir det likadant veckan efter det ar det Karlsson som sager upp sig, bokar flygbiljett till Auckland och umgas med favoritflickorna och lever pa gratiskaffe mina sista dagar i Aotearoa. Mat kommer jag absolut inte ha rad med! Men det loser sig... Det gor det alltid.

Kommentarer
Postat av: annica

kom hit men ak inte hem!!

love

2010-03-10 @ 03:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0