Mitt nya hem

Efter att ha flyttat ca 511 gånger sedan jag kom tillbaka till Nelson i Januari har jag äntligen hittat mitt "permanenta" hem. Numera bor jag i ett litet hus på Rutherford Street som jag trivs jättebra i! Rummet är väl lika stort som en garderob, men jag behöver inte större när jag bara spenderar mina nätter där! Jag bor tillsammans med 2 tjejer, en kanadensare och en kiwi som jag kommer jättebra överrens med. Tyvärr ser jag dom inte så ofta eftersom vi jobbar så olika skift.

Så vill ni skicka brev eller paket till mig så går det bra att göra så till
Johanna Karlsson (nej, jag har inte gift mig än)
222 Rutherford Street
Nelson 7010
New Zealand


Le vardagsrum


Ze room


El kitchen


Bakgården

Kommentarer
Postat av: Miss H

Vad mysigt det ser ut fröken Karlsson!! Hur länge blir du kvar egentligen när du nu skaffat permanent bostad?? Puss och kramen från the sunshine city Göööteborrg

2010-03-08 @ 11:08:29
URL: http://brannassla.blogg.se/
Postat av: Bergwall

myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys! <3

2010-03-08 @ 17:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0