Allt har sin mening

Mike skulle ju kommit till Sverige på torsdag, men på grund en anledning ja inte direkt vill skriva om på bloggen kan han nu inte komma. Ingen fara, ingen har blivit dumpad!

Igår när jag jobbade bokade jag in en natt för oss på Barken Viking, ett hotell i GBG som vi har lite rabatt med genom hotellet. Skitmysigt verkade det plus att det faktiskt är en BÅT som ligger och guppar i Göteborgs hamn. Idag hade polisen fått evakuera stället eftersom det var under bombhot. Ja säger då det...

Vi skulle även gått på fotboll på kvällen mellan IFK - AIK vilket nu far min åker med på istället för biljetterna är ju redan köpta. Nu kan det bli en tripp till Borås istället eftersom gräsmattan på Gamla Ullevi kanske inte håller måttet. Omvägar, omvägar, omvägar... Får väl se hur pigg pappa e på att åka dit.

Så ja, det var väl meningen att Mike inte skulle komma till Sverige denna vecka när vi ändå inte vill visa vår bästa sida. Fy skam eftersom jag längtat så in i bomben!!! Var ju trots allt 12 veckor sedan jag såg honom sist... Det är 3 månader... Det är en evighet...

Kommentarer
Postat av: sandra

Tipico! men som du sa, not meant to be! snart e de green day hörredu wohoo! fast jag har inte drömt så mkt faktiskt, men det kommer väl :) du, en annan fråga miss IT expert. Hur får man tillbaks den där besökargrejen? SÅ man såg varifrån besökarna kom? Har lyckats ta bort den..

2010-05-05 @ 09:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0