Det där med sms...

Asså ibland undrar jag vart sms som inte kommer fram tar vägen? Jag hade beställt en telefon från OnOff ocg istället för pappersavi ville jag ha sms. Save the planet liksom! Beställde telefonen i torsdags och i onsdags när jag fortfarande inte hade fått något avi ringde jag dom och frågade vad som hänt eftersom det ändå bara skulle ta 2-4 dagar. Jag var dessutom i STORT behov av min nya telefon! Lite trött på att va tvungen att ha laddaren i telefonen hela tiden om jag ville prata med någon. Sms gick bra, men bara 5 st, sen dog telefonen. Iallafall så sa dom att den var skickad redan på torsdagen så jag fick kollinummret för o kolla me posten. Och mycket riktigt låg min telefon där och väntade på mig! Det hade den gjort sen i torsdags... Så någonstans i cyberspacen hade mitt sms fastnat och jag hade fått vänta lite för länge på min nya mobil.

Vart tror ni alla sms som inte kommer fram hamnar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0