Fotosession á la managers





Kommentarer
Postat av: Ingvarsdotter

Haha! Fy fan va schnogga vi e! Det ser ut som om det e 45:an som leker apa allra mest iaf. Nan som e forvanad?:)Ni e sa fina mina tjejer och jag alskar er mest i hela varden! Det finns fasen inga som ni, som hallit mig over vattenytan sa har lange. O Karlsson, jag mar sa daligt m dig over att ditt looove inte kan komma nu, men snart sa, forhoppningsvis. Stackarn, halsa sa mkt nar du pratar m honom! Massa massa karlek fran lillan i Sydney!

2010-05-07 @ 10:20:10
Postat av: struuupan

snyggaste i stan är vi jopp jopp :) miss u so so so much girls...det e inte lätt när alla är i olika länder..buhu!!! love snart ses vi!!!

2010-05-09 @ 06:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0