Hemma i Svedala

Då har jag vart hemma i nästan 3 dagar och jag har redan börjat jobba. Gjorde mitt första pass på Smögens Havsbad idag och det tog väl ca 20 minuter sen tog jag hand om gästerna själv. Visst vi har nytt bokningssystem, men det är nästan som det gamla fast lite bättre! O svarat i telefon har man ju gjort förr så det var inga problem heller.

Vad har jag mer gjort sen ja kom hem? Ätit en MASSA skaldjur!!! (Mikaela du hade ju vomerat om du sett mig) Träffat A och E, umgåtts med mina syskonbarn, träffat min syster och sett på IFK som förlorade ännu en match. Asså vinner dom inte på torsdag vet jag inte vad jag gör...

Anywho, det är iallafall väldigt konstigt att vara tillbaka på svensk mark. På ett sätt känns det som att jag aldrig har lämnat Sverige och att tiden på Nya Zeeland aldrig var. A & M ni måste påminna mig ständigt om att det faktiskt hände. Vi levde faktiskt på NZ i nästan 1,5 år. Vi var hostel managers i Auckland. Vi trivdes som bäst i Aotearoa... Men en sak som alltid kommer påminna mig är ju Mike som faktiskt kommer hit på torsdag!!!

Kommentarer
Postat av: Ingvarsdotter live from sydney

HorruduDU min lilla pingla, sa latt for du inte glomma! Men jag vet ju hur det ar, sa fort man satter foten i hemlandet stanger man liksom av. Men GLOM INTE!~!!NZ ar fortfarande hemma for oss, eller hur?Syd ar fint, lite ensamt utan mina tjejer men va fasen. Imorrn blir det bars m Casey, woooopa!Karlek!

2010-05-03 @ 08:35:42
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/
Postat av: Sandra

Welcome home babe! Förstår att det måste kännas askonstigt.. Men va kul för dig me karln! :)

2010-05-03 @ 17:30:04
Postat av: Carro

Tro mig, vet preciiiis hur det känns :)! Som tur e har man kvar alla underbara vänner som en ständig påminnelse att det faktiskt hände på riktigt.

2010-05-04 @ 08:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0