I'm on a mission

Allt ska bort! Eller ja, så mycket som möjligt iallafall! O nu snackar vi inte vikt...

Till hösten sticker jag och karln till Canada och då vill jag gärna lämna kvar så lite som möjligt hos mina päron. Därför har jag nu bestämt mig för att 1 grej ska slängas/skänkas/säljas om dagen! Idag var det en av mina miljoner böcker som ryker. Tack vare Bokbörsen fick jag sålt en idag! Jag är väl inte den som tar allt för mycket betalt för dem, men jag vill bara bli av med dom och det är bättre att få sålt dem än att bara slänga!

Hmmmm vad ska jag göra mig av med imorgon? Kruxet är ju det att jag faktiskt redan har gjort mig av med kopiöst mycket sedan jag kom hem för 4 veckor sedan, men som sagt, det är en massa kvar att bli av med...

Så alla mina vänner o bekanta, är det något ni vet jag har som jag vill ha så säg till! Jag kanske är snäll och skänker det till er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0