Jedi master

Enligt min karl skulle jag tydligen bli jedi bara för att jag skulle på yoga ikväll. När jag skrev att jag skulle böja o bända på alla mina muskler fick jag följande svar:
"So your becoming a jedi be mindful of your thoughts remember anger leads to the dark side. May the force be with you my love." Typ, tänk positivt annars blir du arg!   

Yogan var iallafall hur kul som helst! Jag gick med en arbetskollega och vi har gett oss fasiken på att det här ska vi göra! Kanske ett spinningpass i veckan också. Beach 2010 liksom! Sedan hjälper väl 40 minuters promenaderna fram och tillbaka till jobbet lite också. Idag var jag iofs lite lat och tog bilen... MEN jag började faktiskt kl 6... Har inte riktigt blivit en morgonmänniska än... Men nästa måndag jobbar jag också morgon så då jäklar!


Yogaposer utanför CG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0