Jobb hela veckan lång

Dålig update i bloggen, jag vet, men hur kul kan det vara för er att läsa "Idag har jag jobbat i 8 timmar, kommit hem och ätit och sedan sett på hockey och gått o lagt mig."

Nä, jag sparar inläggen tills jag har något roligare att berätta! Iofs var jag hos A & R i onsdags och festade lite för vi var alla lediga på torsdagen. Det var riktigt mys och vi somnade inte förrän vid halv fem på torsdags morgon! Sen var det till att gå upp några timmar senare för att beställa pizza och kolla på film. Har verkligen saknat svensk kebabpizza!

Nästa vecka blir det inte lika mycket jobb så förhoppningsvis blir det en tripp till Götet och träffa M och A som kommer hem från Aotearoa!

Kommentarer
Postat av: strumpan

jaa kom a lek med oss :) love snart hemma

2010-05-17 @ 01:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0