Slapp lördag

Idag är det inte många knop som blir gjorda! Åkte ner över med mamma vid tio tiden för det skulle införskaffas blommor till trädgården och jag tänkte passa på att köpa en ansiktskräm för ryktet gick att Kajsas mode har Boot No 7!!! Men till min stora besvikelse hade dom inte den jag brukar använda... Så det blev en sväng till apoteket för att se vad dom hade, men det var inget som lockade där heller... Men utan ansiktskräm kan jag inte gå allt för länge så det blev en beställning gjort på apotekets hemsida istället där dom hade en massa bra krämer och rengöring! Inte Boots No 7 för det tillåter inte min plånbok för tillfället, men apotekets borde väl inte vara fy skam det heller? Någon som har testat dom?

Så nu kanske jag ska ta o göra ett litet röj på badrummet mitt så att produkterna får plats! Förhoppningsvis kommer dom med min nya telefon på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0