Bloggtorka

Då hjälper det givetvis att skriva en lista! Hittade denna listan på min kulturturismentreprenörkollegas blogg som ni kan kika in på om ni klickar här.

Jag kan inte garantera att jag kommer skriva om detta varje dag, men så gott jag bara kan!

1 – Presentera mig själv
2 – Mitt första jobb
3 – Mitt nuvarande jobb
4 – Det här åt jag idag
5 – Hit längtar jag
6 – Min dag
7 – Min bästa vän
8 – Ett ögonblick
9 – Min tro
10 – Det här hade jag på mig idag
11 – Mina syskon
12 – I min handväska
13 – Den här veckan
14 – Vad hade jag på mig idag
15 – Mina drömmar
16 – Min första kyss
17 – Mitt favoritminne
18 – Min favoritfödelsedag
19 – Detta ångrar jag
20 – Den här månaden
21 – Ett annat ögonblick
22 – Det här upprör mig
23 – Det här får mig att må bättre
24 – Det här får mig att gråta
25 – Min värsta resa
26 – Mina rädslor
27 – Min favoritplats
28 – Det här saknar jag
29 – Mina ambitioner
30 – Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0