Dodstrist...

Sitter har pa jobbet och vi har 1 gast boende inatt... Forsoker lasa Harry Potter, men det gar la sadar. Kanns konstigt att fa betalt for att sitta och lasa, men vad ska jag annars hitta pa? Baren ar skrubbad, receptionen plockad, loungen putsad och rakningarna overforda.

Hemma ligger sjuklingen och kollar pa film i vantan pa I'm a celebrity...get me out of here! Det gar ut pa att 14 kandisar (B eller C kandisar) ar fast i det australiensiska djungeln i ca 2 veckor, och varje kvall rostar folket fram en person som ska gora olika utmaningar. Sa gott som varje utmaning innehaller maskar, kryp och spindlar. Ganska kasst program egentligen, men i sondags tog det en vandning nar en av deltagarna svimmade i live tv. Jag har inte hort M skratta sa mycket pa lange! Jag satt mest och tankte att det var vantat. Hon har grym fobi for smakryp (vilket far mig att undra varfor i hela fridens namn hon egentligen stallde upp fran borjan) och det ar hon som far alla utmaningar haha... Sedan har vi Nigel, en posh skaderspelare som absolut inte kan tanka sig att sitta i djungelfangelset i full fangelsemundering for da kommer inte hans fru prata med honom mer om hon ser honom i tv sadar. Det far mig att undra over vilket aktenskap de maste ha?! Svenska Britt Ekland ar med i arets upplaga, men hon har inte fort sa mycket liv av sig an sa lange.


Kommentarer
Postat av: Eleniii

Den där såpan gick i Sverige oxå! Askasst! Såg ut som de var i en studio..här var Pippi Långstrump med, vad hon nu heter på riktigt! Härligt å höra att du har det bra där borta i Englandet!

Kraam på daj!

2010-11-26 @ 00:24:00
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0