Ensam till helgen

Pa lordag aker M upp till London for att kolla pa rugby. England moter Samoa och han ar helt lyrisk!!! "Jag blir mer extatisk nar det ar rugby pa tvn an nar det ar fotboll. Och du vet hur jag blir nar det ar fotboll pa tvn alskling" Jo tack, helt okontaktbar haha! Jag e lite avundsjuk ska medges, men jag hade hellre gatt pa England - Nya Zeeland forra veckan, men det hade han nog vagrat eftersom jag ar ett All Blacks fan hehe...

Troligen ar jag ledig lordag kvall for jag jobbar ikvall (lordag nu) sa jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Budgeten ar minimalistisk just nu sa mycket till lyxkvall blir det inte. Men tanken ar an sa lange denna:

- Jobba till 2.30
- Komma hem och ta ut kycklingen fran frysen
- Lagga mig i badet med en Blueberry Seed ansiktsmask fran Dermanord till tonerna av Hakan Hellstrom
- Efter badet blir det en film som bara jag vill se. M och jag har ganska olika filmsmak, sa nu ar ett ypperlig tillfalle att passa pa!
- Laga lite mat efter filmen. Som det ser ut nu blir det kycklingwok med massa MASSA gronsaker
- Koppla over till tvn vid halv atta for att se pa Harry Hill's TV Blurps och X-factor
-
Under tiden allt detta sker blir det en massa pill pa datorn ocksa. Behover rensa bort en massa skit och kanske kanske tillochmed gora en ny header till bloggen! Det ar enna dags nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0