Happy monthaversary!

Jag och M har egentligen inget "startdatum" pa vart forhallande. Vi traffades pa City Groove och borjade dejta i maj forra aret, men vi vet liksom inte riktigt nar vi blev ett par. Sa istallet for att fira arsvis tar vi det manadsvis istallet. Vi hade en ganska lang diskussion om vilket datum varje manad det skulle vara. Forst sa vi den fjarde varje manad eftersom det var da vi flyttade in i lagenheten, men den dagen forknippar jag mest med att hyran ska betalas, och det gar inte for sig. Sen kom jag pa att vi hade vart forsta "dejt", som egentligen inte var en dejt, den 6 juni forra aret, sa det fick bli vart monthaversary datum! Forra manaden planerade vi tillsammans vad vi skulle gora och denna manaden ar det min tur. Alltsa idag!!! Just nu sitter jag pa jobbet, men direkt efter springer jag ner till stan och inhandlar lite gott att ata tills ikvall. Det ska namligen goras picknick i vardagsrummet eftersom vadret inte ar det basta idag. Nasta manad ar det hans tur att planera dagen. Undrar vad han har i kikaren?

Vad gor ni for mysigt pa er ars/manadsdag?

Love love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0