Harry Potter maraton

Älsklingen ligger och sussar bredvid mig på soffan. Vi känner oss båda lite krassliga så det är rätt skönt att vara ledig idag. Tog mig en läptur imorse, vilket jag kanske inte skulle gjort. Näsan rann och huvudet kändes som att det skulle explodera! Var nog inte så charmigt att möta mig idag haha... Host host, harkel, snuva...

På torsdag ska vi på bio! Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 som vi båda längtat efter jättemycket!!! Jag håler dock fortfarande på att läsa boken, men skit samma... Kanske hinner jag läsa ut den innan torsdag, men den chansen är nog ganska liten. Jag älskar Harry potter böckerna och filmerna, men med sista boken går det väldigt trögt... Troligen är det för att jag inte vill att det ska ta slut! It's an end of an era liksom...

Någon som sett den senaste Harry Potter filmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0