Not my cup of tea

Att sluta vid halv elva pa kvallen och borja halv atta dagen efter faller mig inte riktigt i smaken. Att jobba 8 dagar i rad faller mig inte riktigt heller i smaken, men jag har haft det varre! Tack o lov jobbar jag inte 24 dagar i strack med dubbelpass pa minst 16 timmar nagra dagar i veckan! Sa egentligen ska jag inte klaga, men jag tycker jag kan fa gora det anda. Lite iallafall...

Det blir till att gora mig en kopp latte imorn morgon for att orka med dagen! Savidare svart ar det inte nar vi har en san dar ett-tryck-och-kaffet-ar-klart maskin pa jobbet. Latt och smidigt, men tyvarr kan jag inte gora den extra stark - extra stor... Jaja, varre saker har hant har i varlden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0