1 - Presentera mig själv

Född 1986 i Kungshamn med ett fluff som heter duga. Bildbevis finns att jag på min dopdag rockade en mohawk. Det är den enda gången i mitt liv jag kommer ha den frisyren frivilligt, eller kanske omedvetet rättare sagt.


En annan frisys jag inte kommer ha permanent. Tack o lov f
ör peruker!

Hade en förträfflig uppväxt i ett samhälle som egentligen inte hade så mycket att erbjuda för barn och ungdomar. Mycket lek och bus i berg och skogar runt dagis och skolor fördrev tiden och på tonårsdagar var det tv-spel och skräckmaraton som gällde.


Bamse är fortfarande en favorit!

Fotbollskarriären påbörjades 1994 och avslutades 2007 efter många skador och tappat intresse. 2000 påbörjades volleybollkarriären och avslutades 2008 pga flytt till Nya Zeeland.


Favoritlaget IFK Götlaboooooorg!!


Efter många år i skolan, bla 1 år i USA och 3 månader i Nya Zeeland, är jag idag utbildad kulturturismentreprenör.


25 kulturturismentreprenörer i Anchorage, Abel Tasman National Park, Nya Zeeland


Jag bor i Bournemouth med min pojkvän och jobbar som receptionist på Bournemouth International Hotel. Har bott här i ca 3 månader och trivs jättebra! Kanske är det för att det är en kuststad...



Reslusten tar aldrig slut och nästa mål är Canada i april. Jag har besökt 9% av världen och har alltså en väldans massa kvar att upptäcka! Skoj!


Where should we go now, where should we go?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0