Tis the season

Iar kommer jul och nyar bli valdigt annorlunda jamfort med de senaste 3 aren! Jag kommer jobba igen... Inte sedan 2006 har jag jobbat jul och nyar, och det kanns konstigt. Jag kommer inte heller vara med familjen, men Mike har lovat att gora det basta av situationen genom att laga en traditionell engelsk julmiddag dar kalkon ar Englands svar pa skinka. Som det ser ut nu jobbar jag lilla julafton, julafton och juldagen eller annandag jul. Pa nyar jobbar jag antingen nyarsafton eller nyarsdagen. Jag ar lite kluven pa om hur jag vill jobba. Vi har sagt att om man jobbar juldagen ar man ledig nyarsafton och vise verca. Pa juldagen jobbar man delat skift, 8 - 13 och 18 - 22.30, och pa nyarsafton jobbar man till minst midnatt... Jag tror hellre jag jobbar pa juldagen sa att jag kan vara med Mike vid tolvslaget. I och for sig borjar jag tidigt dagen efter, men hellre det an att missa nyarspussen! =)

Hur tycker ni jag ska gora?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0