24/9

Dagen som gatt har varit ganska produktiv. Vi steg upp vid 10 tiden (sovmorgon!!!) och stadade lagenheten sa gatt vi kunde utan dammsugare eftersom svarparonen skulle komma pa besok! Sopa sopa sopa, damma lite, sopa igen, klart! Vid 12 ringde telefonen och da var de praktiskt taget utanfor dorren sa M gick ner och motte dem och senare kom jag ner for att agera barhjalp till alla saker de tagit med till M och mig. Jag sag mest fram emot Angel serien som jag langtat sa lange efter att fa se! Fem hela sasonger av osedd tvserie! Me like! Jag och M ar inne pa ett vampyrtema just nu med Supernatural (ok kanske inte sa manga vampyrer, men overnaturligt), True Blood, Daybreakers, The Vampires Assistant och nu Angel. Kanner mig lika blek som en just nu ocksa med all den sol jag INTE fick i sommar.

Back to business so to speak, sa akte vi till Poole for att ata en snabb lunch innan jag borjade jobba vid halv tre. Ganska segt att aka till jobbet nar de ar har och halsar pa, men forhoppningsvis blir det till att vi aker till Weymouth dar de har sommarlagenhet och halsar pa dem i oktober! Jag at en jattegod Surf n Turf och blev verkligen proppmatt! En pint Strongbow till det och jag var nastan redo att jobba... Jag hade helst vart med hemma och druckit te med C medans M och hans pappa fixar o donar i lagenheten. Maybe another time!

Pa tal om fix, sa fick vi var badrumsmatta har om dagen. Det var det varsta jag sett... Det var seriost en vanlig, fluffig heltackningsmatta. Inte en chans i h-vetet att jag tanker lagga den pa golvet! Fatta vad den kommer stinka nar den blir blot och inte torkar! Nej nej nej... Kanske blir det till att lagga den uppochner med plasten uppat? Fast det kommer ju fortfarande att lacka igenom och bli ackligt... Nej nej nej...

Jag vill va bruuuun igen o garna sitta pa en strand i Thailand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0