Lung kvall

Det ar tisdag kvall och jag ar alldeles ensam pa hotellet. Om en timme gar jag hem och da har jag jobbat i 8 timmar, under vilka jag tagit 3 bokningar och styrt upp en faktura som var hej kom o hjalp mig fel. Det ar ganska skont att fa betalt o gora mest ingenting. Samtidigt ar det ganska segt och jag langtar mest hem till M som sitter hemma o fordriver tiden med Vanneravsnitt.

Det kommer bli ett langt halvar i Bournemouth och jag kanner redan nu att langtan till Canada vaxer och vaxer. Fa uppleva nya platser och miljoer och fa traffa en massa nytt skojsigt folk! Dessutom fa traffa nagra kara bekanta som har lovat mig ett och annat skydive =)

Visserligen har vi en massa kvar upptacka i Bournemouth och krokarna runtekring, men forst ska gipset av! 

Nya Zeeland langtar jag ocksa efter titt som tatt. Nu ska vi se, det ar den 21/9 idag och for ett ar sedan hade jag precis kommit hem fran en karleksweekend i Queenstown hos M. Galet vad fort tiden gar... Det ar over ett ar sedan jag hoppade bungy, men kanslan sitter kvar annu!

Those were the days liksom...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaah happy days liksom. Fyttirackarns vad tiden gar. Langtar efter att fa se er i Kanaaadien, mateys! Saknar dig massa nu Karlson, sa har lange har vi val aldrig varit ifran varandra?Suuuck. Men ack, det blir valPuss pa dig!

2010-09-25 @ 17:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0