Min engelska vardag

Just nu kanns det som att alla dagar ar desamma. Har ingen som helst koll pa om det ar mandag, tisdag onsdag eller lordag. Inte torsdag, fredag eller sondag for den delen heller... Jag jobbar 5 dagar i veckan vilket ar skont, men snart blir det nog lite mer eftersom folk pa hotellet tydligen vill ha semester? Vad ska det vara bra for?

M gar fortfarande hemma med gips om benet och ar mest uttrakad stackarn... Fast det ar anda ganska skont att ha honom hemma for da slipper jag laga mat =) Ikvall blir det spaghetti bolognese gjort pa kalkonfars. Spannande! Inte for att jag tror att det kommer smaka sa annorlunda fran vanlig kottfars. Till matens avnjuts kanske ett glas vin och underhallningen ikvall blir X-factor och mojligtvis ett avsnitt av True Blood. Tvserier ar var nya hobby. Vi har betat av Supernatural sasong 2-4 och snart aven forsta sasongen av True Blood. Ja, vi har bara bott har i 2 veckor, men nar M inte kan ga sa langt med kryckorna blir det till att spendera mycket tid i soffan tyvarr. Men karln har planer for oss sa fort gipset ar borta! Da ska det ga milspromenader langs stranden och han ar tragen om att fa ta sig ett dopp innan vintern. Jag? Nej jag vantar garna till sommaren.

Forhoppningsvis kommer det lite bilder imorn da jag jobbar kvall pa hotellet och vi knappt har nagra gaster alls. Sanna kvallar gillar jag. Bara sitta vid datorn och fa betalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0