Ny arstid, ny vaska

Ok, min nya shoppingstrategi ar att inte kopa vid forsta ogonkastet. Ser jag nagot jag vill ha far jag inte kopa det med en gang. Jag maste ga hem och har jag glomt vad jag sag pa stan, eller tankt om att jag faktiskt inte behover det sa koper jag det inte. Det har funkat ganska bra hittills, men idag var jag bara tvungen att kopa denna vaskan! Jag har varit inne pa Accessorize 2 ganger och kollat pa vaskan, forsta gangen i beigt och andra gangen i gratt och idag slog jag till. Har inte kunnat sluta tanka pa den! Dessutom behovde jag en vaska modell storre eftersom min lilla bla inte rymmer sa mycket och jag har fatt dra med mig plastkassar till jobbet med mat. Dessutom har jag lovat M att anvanda den i minst 2 ar eller tills dess att den slits ut totalt. Vi kommer trivas bra ihop, min vaska och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0