Betongblock och pank

Förlåt att jag inte varit så aktiv det senaste, men det kanske blir så när man fyllt 25? Bloggtorkan smyger sig på som en gepard sakta spanar in en gnu innan den ger sig på'n! Ja, typ...

En annan orsak till att det inte blivit så mycket uppdatering det sista är att jag är så in i bövelens trött på mitt internet i lägenheten! Vi bor i ett betongblock och det spelar ingen roll hur nära fönstret jag sitter, så är signalen jätte-mega-svag ändå. Och på jobbet är det inte så roligt att blogga för jag har ju inte tillgång till mina bilder som ligger hemma i laptopen. USB säger ni! Borttappat säger jag! Inte världens roligaste utgift heller och tappar jag bort det första så lätt kommer det garanterat gå lika fort nästa gång =)

/ Johanna, en gammal själ som tappar bort saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0