Grattis i efterskott till mig!

Jag bjuder på denna även fast jag ser helt psycho ut... I blame the rosé!



I söndags fyllde jag 25 och jag hade en alldeles underbar dag! Blev väckt vid niotiden av 2 glada damer som ringde mig från Kanada och var överlyckliga att de var först! Fina tjejerna... Sedan pyste M till jobbet och jag såg fram emot en dag av att inte göra någonting. Fast rastlös som jag är gick jag ner till ett café och köpte den största latten i världshistorien, bytte plats 2 ggr innan jag fick min favoritfåtölj och satt sedan och läste i nästan 2 timmar. Efter ca 50 sidor ringde också mor och far och gratulerade på kvartssekeldagen. Efter kaffet gick jag till Body Shop och köpte mig lite produkter och eftersom det var min födelsedag fick jag £5 rabatt! Tackar! Väl hemma igen satte jag på varmvattnet och läste lite till innan jag tog mig ett låååååångt bad med min nya body scrub, ansiktsmask och ansikts scrub. Jag är en sån person som måste sysselsätta mig i badet, annars blir det så långtråkigt...

Vid sextiden kom M hem från jobbet och hade lite lätt panik! Planen var att han skulle gå till Tesco Metro och köpa ingredienser till kvällens middag, men de hade stängt p.g.a Mors Dag! Jag sa att det inte spelade någon roll och att vi kunde laga mat av det vi hade hemma, men han skulle absolut få tag på mat stackarn... Som tur var var den mindre Tescobutiken öppen så han fick inhandlat mat, men inte riktigt det han ville. Spelade mig absolut ingen roll för det var himmelskt gott ändå! Till förrätt fick jag makrill med en sweet chilli sallad, huvudrätten bestod av skaldjursrisotto och till efterrätt blev det halloncheesecake. Mumma!!!

Presenter fick jag också minsann! Klänningen ni ser på bilden ovan, ett turkost armband, ett nytt spel till mitt DS, Back to the Future filmerna, alla Batmanfilmer, tv-serien Extras och en bok om Johnny Depp, fast den får jag inte läsa förrän vi åker till Kanada. Jag klagar inte! Då har jag något bra att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Låter verkligen som en kanonbra födelsedag! STORT GRATTIS i efterskott och jättebra presenter! (tack för tipsen! ;)

2011-04-06 @ 16:37:45
URL: http://evelinaknipstrom.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0