Sommaren är här igen!

För ca 1 1/2 vecka sedan kom sommaren till den engelska sydkusten och jag älskade varje minut! Sedan blev det kallt igen i några dagar, men nu är sommaren här igen! Hade inte behövt långbyxor på mig idag på min morgonpromenad minsann!

Jag hoppas att vädret håller i sig imorgon och på tisdag för då är jag och M i Weymouth igen och hälsar på hans föräldrar. Denna gången kommer det bli extra roligt för Ms syskonbarn är också där och hälsar på! Har en känsla av att det kommer bli Fullt ös medvetslös, men jag gillart!



Kommentarer
Postat av: EVELINA

Härligt med sommarväder, hoppas det håller i sig på riktigt nu hädanefter! =) Här har det varit vår ett tag, men igår kom det lite snö igen ... smälte bort direkt förstås, men ändå ingen rolig syn =P



SV: Vad kul att du också gillar Supernatural! Vi ser säsong 6 just nu =)

2011-05-02 @ 09:59:11
URL: http://evelinaknipstrom.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0