Alla Hjärtans Dag Part 1

Idag hade vi sovmorgon innan vi gick in till stan för att uträtta lite ärenden. Bland annat få skickat iväg polispapprena till Ms visum till Kanada. Jag har redan fått mitt så nu är det bara hans kvar som behövs fixas! Vi delade på oss efter bankärendena och då passade jag på att köpa en present till honom. Vi kom egentligen överens om att inte köpa något, men eftersom han lagar trerätters middag till mig ikväll kände jag att jag ville köpa något till honom. Det blev GTA Chinatown till mitt Nintendo DS och ett par Jedi pennor till DS också som han suktat över.

Vid tretiden tog vi bussen till bowlinghallen i Poole och spelade 3 omgångar. Resultatet? 2-1 till mig!!! Trodde aldrig det skulle hända eftersom jag förlorade STORT i första omgången... Men skam den som ger sig! =)

Nu sitter jag instängd i sovrummet och får inte lämna utan tillåtelse eftersom han håller på att laga middag och inreder vardagsummet á la Alla Hjärtans Dag style! Jag tror jag hörde ballonger som blev uppblåsta...

Part 2 kommer imorn!

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vilken romantisk kille du verkar ha och kan tro att han blev glad över sina presenter? =)

2011-02-15 @ 18:25:59
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: strumpan

åhhh era små kärleksgossisar :) hoppas middagen var bra å massa kärlek till er!

2011-02-15 @ 19:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0