Effektiva veckan!

Eftersom jag vart ganska effektiv i fredags tankte jag att det ar lika bra att kora pa denna veckan! Inte for att det kommer vara nagra storre projekt, men jag kommer iallafall fa gjort saker!

Sa malet for denna veckan ar foljande:

- Lasa klart min bok
- Ga till biblan och lana nasta bok i serien
- Fa iordning sovrummet sa vi kan sova i sangen igen! Vi ar bada ganska trotta pa att sova pa luftmadrass i snart en  vecka nu... (Angtvattade aven madrass, tacken o kuddar forra veckan... )
- Se klart Family Guy - Blue Harvest. Har kanske 15 minuter kvar att se, men finner aldrig ro att gora det! Kanske ikvall efter jobbet?
- Skriva lite Londontips till Miss Eleni
- Forhoppningsvis kunna skicka in Ms visumansokan sa vi kan kopa vara nedrans biljetter till Kanada nu, nu, NU!

Det ska ga bra det har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0