Kreativitet kommer inte gratis!

Sitter pa jobbet och designar nya flyers till reklamutskick till alla mojliga sorters foreningar och klubbar i Bournemouth. Jag har fatt fortroendet av hogsta chiefen och sitter nu och klipper och klistrar ihop text och bilder pa datorn i ett program jag aldrig anvant forrut! Tack o lov ar det ganska likt InDesign vilket jag hajar valdigt val!
An sa lange har jag fixat flyers till schakklubbar och 2 olika dansklubbar. Bilderna ar ju piece of cake, men att skriva alla dessa texter... De ska inte vara for langa, men anda informativa och lockande, inte innehalla pris eller datum och sedan all kontaktinformation... Sen att vi inte riktigt har knapat ihop vad for paketforslag vi ska erbjuda gor ju inte saken lattare! Ge mig styrka!!!

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Låter utan tvekan som en utmaning, men säkert rätt kul också och så är det ju alltid en erfarenhet! =)

2011-02-24 @ 07:48:13
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0